در اقدامی مؤثر و مفید، پژوهش سرای باقرالعلوم(ع) در آخرین روز فروردین ماه وبیناری در قالب کارگاه رفع اشکال مسابقات آزمایشگاه علوم تجربی برگزار نمود.
این دومین سالی است که شهرستان استهبان قطب مسابقات آزمایشگاه علوم تجربی می باشد و به لطف و استعانت خداوند در سال گذشته در سطح استان و کشور خوش درخشیده و کارنامه سبزی را به یادگار گذاشته است.
این وبینار با حضور دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم(نظری، فنی حرفه ای و کاردانش)، رابطین آزمایشگاه علوم تجربی پژوهش سراها و سرگروههای محترم علوم تجربی استان برگزار گردید.
مدیر پژوهش سرا سرکار خانم صبوحی به همراه سرگروه محترم آزمایشگاه علوم تجربی استان فارس جناب آقای بستانی به تبیین  شیوه نامه مسابقات، چگونگی ارسال آثار و نحوه بارگذاری آثار پرداختند و به سوالات و شبهات شرکت‌کنندگان در وبینار پاسخ دادند.
امید است که امسال نیز قطب آزمایشگاه علوم تجربی استان فارس افتخارآفرین دومین دوره جشنواره های علمی پژوهشی کشور باشد. ان شاءالله
برای دریافت بخشنامه وبینار اینجا را  و برای  فایل نوشتاری تکمیل نمون برگ ها و فرم های داوری نوزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی اینجا را  کلیک کنید