به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان استهبان به مناسبت هفته آزمایشگاه، آزمایشگاه علوم تجربی دبیرستان خاتم الانبیاء افتتاح گردید.

به مناسبت هفته آزمایشگاه، آزمایشگاه علوم تجربی دبیرستان شبانه روزی خاتم الانبیاء با حضور مدیر قطب استانی آزمایشگاه علوم تجربی فارس، کارشناس آموزش متوسطه، کارشناس اموال، مدیر پژوهش سرا، رابطین پژوهشی و کادر آموزشی آموزشگاه افتتاح گردید.

طالب نژاد مدیر دبیرستان خاتم الانبیاء ضمن خیرمقدم و تشکر از زحمات مجموعه پژوهش سراهای دانش آموزی شهرستان در ترغیب و تشویق دانش آموزان به شرکت در جشنواره علمی پژوهشی اذعان داشتند در یک آزمایشگاه خوب امکان تدریس عملی برای هر درس فراهم می‌گردد و دانش آموزان می‌توانند نوآوری‌های خود را در مدرسه و جامعه نشان دهند.

صبوحی مدیر قطب استانی آزمایشگاه علوم تجربی آزمایشگاه های مدارس را بازوانی توانمند در جهت رشد خلاقیت دانش آموزان بر شمردند و بیان کردند در آموزش و پرورش علاوه بر تامین و تجهیز آزمایشگاه باید به تربیت نیروهای کارآمد و متعهد پرداخت و دبیران را تشویق به آزمایش و به کاربستن روش های نو کرد.

شایان ذکر است که تجهیزات اولیه این آزمایشگاه با اعتباری بالغ بر سیصد میلیون ریال از طرف قطب استانی آزمایشگاه علوم تجربی فارس مستقر در پژوهش سرای باقرالعلوم(ع) شهرستان استهبان به دبیرستان خاتم الانبیاء اهدا گردیده است.

در حاشیه این افتتاحیه رابطین پژوهشی به انجام آزمایش هایی از کتاب علوم تجربی و برگزاری کارگاه های آموزشی پرداختند و نمایشگاه دست سازه های آزمایشگاهی نیز برگزار گردید.

این آیین با استقبال بی نظیر دانش آموزان همراه بود و یک روز مفرح و شاد در کنار کادر آموزشی مدرسه و رابطین پژوهشی داشتند.