در هفتمین روز از بهمن ماه طی نشستی صمیمی، برخی از مدیران مقاطع مختلف به همراه مدیریت محترم اموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش استهبان با جناب آقای فریدون پور مشاور محترم مدیرکل در امور نخبگان دیدار داشتند و باهم به تبادل نظر پرداختند.

در ابتدا جناب آقای فریدون پور به تقویت بعد آموزشی در سطح مدارس پرداخت و به ضعف ها و  چالش های موجود در سطح مدارس استان اشاره نموده و ضمن مقایسه استان فارس با دیگر استان ها نظیر استان یزد خواستار تلاش بیشتر همکاران تا رسیدن به نقطه مطلوب بودند. ایشان همچنین تاکید زیادی بر حضوری بودن کلاس های درس داشتند که این امر قطعا به ارتقاءسطح اموزش کمک شایانی خواهد کرد.

ایشان همچنین نوید افتتاح پژوهش سرای مجازی با هدف برقراری عدالت آموزشی برای بهره مندی دانش آموزان استان از آموزش های علمی و عملی دادند.

سپس مدیر محترم آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به ایشان گزارشی از فعالیت های مدارس استهبان را بیان داشته و اذعان داشتند که مدیرانی که در خدمتشان هستیم از بهترین نیروهای اموزش و پرورش می باشند که به این سمت منصوب گردیده اند.

معاون آموزش و نوآوری جناب آقای باقری نیز از دغدغه همیشگی اموزش که همان عدم بودجه اختصاصی به این بخش است، صحبت نموده و خواستار توجه بیشتر به بخش آموزش شدند و کیفیت بخشی اموزش را در گرو تامین و تخصیص بودجه لازم به آموزش دانستند.

سپس مدیران مدارس هر کدام به بیان مشکلات پرداخته و گزارشی از فعالیت های مدارس خود را به ویژه در این اوضاع کرونا و مجازیحقیقی بودن کلاس ها ارائه دادند.

جلسه با جمع بندی جناب آقای فریدون پور و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) به پایان رسید.