اعضای محترم هیئت امنای پژوهش سرای باقرالعلوم(ع) از پژوهش سرا بازدید به عمل آوردند و در جریان روند فعالیت های این مرکز قرار گرفتند.

ابتدا سرکار خانم صبوحی به استناد اساسنامه و شیوه نامه اجرایی پژوهش سراها و مدارس مطالبی را ایراد نمودند و سپس به تشریح فعالیت های دانش آموزان و رابطین پژوهشی و افتخارآفرینی آن ها در سطح استان و کشور پرداختند.
مدیر پژوهش سرای باقرالعلوم(ع) عنوان کرد: شهرستان استهبان چهارسال است که به عنوان قطب استانی آزمایشگاه علوم تجربی فارس فعالیت دارد و به لطف خداوند موفقیت های زیادی حاصل گردیده است.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته پژوهش سرای استهبان حائز رتبه عالی کشوری و مدیر آن نیز به عنوان مدیر برتر پژوهش سراهای کشور انتخاب گردید.
فرماندار استهبان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت ترویجی این مرکز گفتند با شناسایی، هدایت و حمایت از دانش آموزانی که طرح های پژوهشی در زمینه های مختلف علمی دارند آینده این عزیزان و کشورمان روشن خواهد بود و ابراز امیدواری کردند که مشکلات بومی و محلی این شهرستان به دست دانش آموزان پژوهشگر امروز حل خواهد شد.
یوسف کارگر در این بازدید بر تشویق دانش آموزان علاقمند در زمینه های مختلف علمی تاکید و از رابطین پژوهشی درخواست نمودند با معرفی پژوهشسرا به دانش آموزان راه را برای آنها هموار سازند.
در پایان اعضای محترم هیئت امنا از آزمایشگاه ها و کارگاه های پژوهش سرا بازدید به عمل آوردند و در جریان اقدامات و کمبودها قرار گرفتند.