برنامه بازدید دانش آموزان مدرسه شاهد امام صادق (ع) و دبیرستان فرهنگیان از مجموعه دانشگاه آزاد و کتابخانه شهید رابع در روز یکشنبه ۲۷ آذر ماه در دونوبت صبح  به مناسبت هفته پژوهش  برگزار گردید.

در ابتدا سرکار خانم تاج پیکر تاریخچه و جایگاه کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی استهبان را توضیح دادند و در ادامه به تشریح انواع کتاب ها در این کتابخانه بالاخص کتاب های مرجع و اطلس پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این بازدید سرکار خانم تاج پیکر به سوالات دانش آموزان در رابطه با نحوه استفاده از کتابخانه پاسخ دادند و عنوان کردند با توجه به اینکه امکان استفاده از کتابخانه دانشگاه فقط برای دانشجویان و اساتید دانشگاه فراهم است، دانش آموزان می توانند با به همراه داشتن کارت ملی و فقط در محیط خود کتابخانه از کتاب های کتابخانه شهید رابع استفاده نمایند و تعاملات بیشتر منوط به توافق فی مابین مجموعه دانشگاه و اداره آموزش و پرورش می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در ادامه دانش آموزان از مجموعه ی ورزشی دانشگاه بازدید به عمل آوردند.
همچنین دانش آموزان به اتفاق جناب آقای جابری و جناب آقای مهندس ایزدی از مجموعه دانشکده پرستاری و مامایی و مرکز بهداشت مادر و کودک دانشگاه بازدید کردند. در این قسمت جناب آقای مهندس ایزدی به ایراد مطالبی در جهت معرفی تجهیزات این دانشکده به دانش آموزان پرداختند. و دانش آموزان نیز از نزدیک با تجهیزات و انواع ماکت های حوزه پزشکی آشنا شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در آخرین بخش دانش آموزان از محل ساختمان اداری و بخش مرکز کامپیوتر دانشگاه بازدید به عمل آوردند و با روند انجام تحقیقات توسط دانشجویان در این بخش آشنا شدند.